Mar 14
Mar 13

Så vässar du till kreativiteten i din marknadsplan

Att fånga människors uppmärksamhet på sociala medier kan ibland vara väldigt svårt. Tålamod och koncentrationsförmågan är kort, och vi rullar ofta snabbt genom våra flöden, och hoppar in och ut ur flera trådar. Klassiska fallgropar när man försöker engagera människor genom sociala medie-kampanjer är att man är för torr och... read more →
Feb 23
Feb 08
Feb 06
Jan 28
Jan 28
Influencer Marketing

Influencer Marketing – From Who to How!

Med ett starkt förtroende på framtidens Influencer Marketing, arbetar Ruby med att skapa strategier och marknadsföringsförslag till alla typer av kunder. Ruby Jankkila är en 23-årig millennial som började arbeta med influencer marknadsföring redan som 20 åring. Hon såg en lucka i marknaden och började undervisa byråer runt om i... read more →
Jan 25
seo trender 2019

Användbara SEO Trender 2019 som du kan sätta i praktiken redan nu!

SEO trender 2019. Googles algoritmer uppdaterar sig hundratals gånger varje år. Vilka av dessa förändringar spelar roll på riktigt? Under det senaste årtiondet har sökmotoroptimering blivit en av de mest framträdande strategierna inom digital marknadsföring och är ständigt i förändring. Företag som vill vara kvar på topp, måste vara medvetna... read more →
Jan 15

Så bygger du en högkvalitativ videonärvaro i sociala kanaler 2019!

Varje år fortsätter online-video att växa. Under 2019 förväntas videoinnehåll återigen dominera marknaden och Live-streaming kommer också att fortsätta sin framväxt som ett kraftfullt sätt att engagera människor på sociala medier. Trender som vertikala video för Stories & IGTV samt fyrkantiga videoformat för FB & Instagrams timeline förväntas också att... read more →
Jan 13
Framtidens marknadsavdelning

Framtidens marknadsavdelning – 7 framgångsfaktorer!

Det undgår ingen att marknadsavdelningen jobbar på ett annat sätt idag jämfört med tidigare. Men varför lyckas några bättre än andra? Hur bör man organisera sig och vad måste man tänka på? Vilka är de vanligaste fällorna och vilka är de lägst hängande frukterna? På Internet i fokus kommer Magnus... read more →