Nov 10
Oct 20
Feb 08

3 snabba med Martin Mazur

Martin Mazur är en av grundarna till kunskapbolaget tretton37 som fokuserar på att leverera skräddarsydda mjukvarulösningar till sina kunder. Han jobbar idag som CTO med fokus på teknisk inrikting, vision och kultur samt med att stötta kunder i deras förändringsresor. Martin har över 15 års erfarenhet av IT, mjukvara och... read more →
Jan 28

3 snabba med Helena & Johanna Engström

Employer Branding & medarbetarengagemang i Sociala Medier Ett spännande ämne som vi verkligen ser fram emot den 21 april i Malmö. Vi passar på att fråga systrarna några snabba frågor inför konferensen! 1. Helena - Vad har du för yrkesroll idag? Jag är en av grundarna till kommunikationsbyrån Vass Kommunikation... read more →
Jan 22

3 snabba med Alexander Grabner Jarlung

Storytelling är ett av de absolut kraftfullaste sättet att få liv i ditt varumärke och är en av huvudkomponenterna i Content Marketing. Genom att ge ditt företag, produkter och tjänster en identitet, tar du med din målgrupp på en resa med upplevelser. Men det är långt från alla som lyckas... read more →
Jan 17

3 snabba med Kristoffer Yi Fredriksson

Vi passar på att fråga Kristoffer 3 snabba frågor!  1. Vad har du för yrkesroll idag?  En av de många saker jag verkligen gillar med att jobba i en så pass ny bransch är att jag har varit med och byggt upp hur en teknikbyrå fungerar från grunden. Det här... read more →
Jan 16

3 snabba med Yasmin Tilles

Vi passar på att fråga Yasmin 3 snabba frågor! 1. Berätta lite om din bakgrund.  Jag har bl.a. jobbat som eventchef för Webbdagarna av IDG och CMO för it-säkerhetsstartupen Detectify. Jag lärde mig mycket av att jobba på ett mediehus och just förståelsen för redaktionellt innehåll är något jag fick... read more →
Jan 16
Jan 08
AI

How To Outmarket Your Competition in The AI Era

AI Technology is not only disrupting entire industries, but it is also changing the dynamics of departments. Sales and marketing teams are now able to get deeper insights into customer’s behavioural patterns through technologies such as AI and machine learning. This is critical to sales and marketing teams, to ensure... read more →
Dec 18