Oct 03
Mira Thimmayya - moderator

Mira blir sidekick till moderatorn Alexandra Bylund

Alexandra Bylund - som är huvud-moderator på Internet i fokus, får en riktig ”energiknippe” som sidekick den 22 oktober på Scandic Triangeln i Malmö! Istället för en sittande expertpanel kommer Mira Thimmayya under konferensens gång finnas ute bland publiken där hon kommer hjälpa till med att framföra frågor till moderatorn efter... read more →
Sep 28
Taylor-Ryan

Taylor Ryan to speak at IIF2019 on October 22 in Malmö!

An energenic Growth Hacker with the desire to engage with all audiences and provide value! Taylor Ryan is the CMO of Valuer.ai – 6-time co-founder, growth hacker, and startup junking from Washington, DC living and shaking things up in Copenhagen, Denmark Valuer.ai is ai match-making platform. We match the brightest startups... read more →
Sep 27

Vi kickstartar dagen med frukostseminarier!

Den 22 oktober går IIF2019 av stapeln på Scandic Triangeln i Malmö och vi kickstartar dagen med tre riktigt intressanta frukostseminarier!  Innan huvudkonferensen börjar, så bjuder några av våra Breakout partners på föreläsningar och en riktig god frukost! Frukostseminarierna är öppna och går inte att boka i förväg. Platserna är också begränsade, så det... read more →
Sep 16

Co-founders of Sleeknote take the stage at IIF2019!

Mogens Møller and Emil Kristensen Co-founders of Sleeknote will both be talking about e-Commerce at the conference on October 22 in Malmö!  Mogens is the CEO and Co-founder of Sleeknote, a tool that helps e-commerce websites engage with their visitors and turn them into customers. Mogens has seen more user-tests the last... read more →
Sep 11
amalia thoors ingager

Så maximerar du din marknadsföring på Instagram

Instagram har blivit en av de mest kraftfulla kanalerna för företag att skapa försäljning och växa sitt varumärke. Plattformen erbjuder en unik uppsättning verktyg för att nå målgrupper i ett mycket relevant sammanhang. Men Instagram förändras ständigt och blir mer och mer komplex, vilket sätter press på företagen att anpassa... read more →
Sep 11

Nordic Morning går in som huvudpartner till höstens event!

Nordic Morning skapar digitala upplevelser som transformerar affären. Vår metodik hjälper företag att bli verkligt kundcentrerade genom våra kombinerade kunskaper inom digital tillväxt, servicedesign, teknologi, datadriven marknadsföring och innehållsproduktion. Föreläsning Betydelsen av contextual targeting och effekterna av teknik i datadriven marknadsföring Att sudda ut gränser och skapa upplevelser oavsett kanal... read more →
Sep 04

The Marketers Guide to winning with Gen Z!

Timothy Armoo “Timo” is the 23 year old CEO of Fanbytes, a mobile video advertising platform helping brands like Deliveroo, Apple Music and even the Government reach Gen Z through TikTok, Snapchat and Tiktok influencers. Timo launched the business in 2017 using the theme of “Advertainment” which fuses advertising with entertainment, Fanbytes... read more →
Aug 24
kristoffer fredriksson-24hr

Teknikens betydelse för användarupplevelsen!

Kristoffer Yi Fredriksson har arbetat med interaktiva medier sedan slutet av 1990-talet. Idag arbetar Kristoffer som Concept Developer hos 24HR i Malmö. 24HR är en digital teknikbyrå med kontor i Malmö och Stockholm som grundades 1996. Företaget erbjuder digital strategi, design, och utveckling av digitala lösningar, främst webblösningar, för alla slags kanaler. Företaget... read more →
Aug 21
Elin Ekstedt

Find the moments that matter and win

Kundresan som vi länge känt till finns inte längre. Idag är den varken strukturerad eller förutsägbar. Istället är kundresan uppdelad i hundratals små ögonblick som är viktiga för våra kunder och deras liv. Dessa ögonblick skapar signaler, som inte bara innefattar exempelvis var någon är eller vilken enhet de använder,... read more →
Aug 20
oskar alm outreach-seo

Outreach SEO – den nya tidens länkbygge

Missa inte Oskar Alm på Internet i fokus, den 22 okt i Malmö!  Föreläsning Den som arbetar med kommunikation är förstås redan bekant med outreach, för oss inom sökmotoroptimering är det dessutom själva nyckeln som gör content marketing användbart. För att få effekt av ditt innehåll behöver det just den beståndsdelen också, i... read more →