Årets nya moderatorer är Tony Hammarlund & Annsi Krol! 👏🏻 Konferensen startade starkt med föredrag som både berörde och lockade till skratt. Talarna ställde frågor till publiken som väckte nyfikenhet och en hel del igenkänning. En mix av talare som pratade om allt från digital strategi, content, storytelling, marknadsföring, de olika... read more →
Apr
28
Apr
05
Den 24 april går IIF2023 av stapeln i Malmö och inleder dagen med en spännande frukostseminarium som har plats till hela 300 personer! Innan huvudkonferensen börjar, så bjuder vår huvudpartner Nimble Digital på en föreläsning och en riktig god frukost! Seminariet är öppen till alla morgonpigga och man behöver inte boka... read more →
Mar
16
Missa inte chansen att närvara vid en spektakulär presentation som kommer att få dig att kasta dig ut i teknikens värld med nyfikenhet och mod! En föreläsning som kommer inspirera dig att övervinna rädslan och våga experimentera med teknikens enorma möjligheter! 🤖 Sibbe vill med sin föreläsning inspirera dig att... read more →
Mar
02
I år välkomnar vi Tony Hammarlund som vår nya Moderator 👏🏻 Vem är Tony? Marknadsförare, projektledare och innehållsskapare med lång erfarenhet från byråer och startups. Och djup kunskap inom digital marknadsföring. Startade 2017 podcasten Digital Marknadsföring med Tony Hammarlund för att lära sig mer om digital marknadsföring och bli en... read more →
Feb
21
Användningen av artificiell intelligens har varit ett hett ämne de senaste åren eftersom företag fokuserar på att förbättra kundupplevelsen och kundsupport, samtidigt för att minska driftskostnaderna. Nu är vi inne på nästa fas... Vad kommer detta att innebära för marknadsförare? "Genom att använda AI-teknik kommer marknadsförare att kunna skapa mer personliga... read more →
Nov
27
Simon Beyer inledde dagen med att säga att det bästa sättet att överträffa sina konkurrenter är att gå utanför sin bekvämlighetszon och se hur skifte i teknik kan skapa nya möjligheter och förväntningar. Jag tror vi alla har varit där; obekvämt, men oj vad man lär sig! Digitalisering, automatisering och... read more →
Nov
04
All brands share a dream of having a loyal customer base who return to them, over and over again. Building that loyal relationship can be done in many ways, but as the digital world and the real one merge together, it’s important for brands to be seen where their customers... read more →
Sep
29
Influencer marketing har det senaste åren lyckats förändra hur vi definierar marknadsförare och konsumenter. Men som i alla delar av branschen, så är det inte alltid "svart - vitt"... Under den här paneldiskussionen kommer vi titta på vad som just gör Social Shopping så disruptive, vilka Influencer Marketing-trender som har... read more →
Sep
26
Det finns en hel del debatt kring den traditionella marknadsföringstratten – om den fortfarande är relevant för dagens konsumentköpprocess eller inte. Det kan se lite annorlunda ut beroende på bransch, målgrupp samt pga förändringar i det digitala landskapet. Under paneldiskussionen kommer vi dyka in i de senaste förändringarna och växande... read more →
Sep
20
Competing in the Future of SEO Framtiden inom SEO handlar om att jobba smartare utifrån Googles intentioner för relevans. Carl-Henrik Bronäs, grundare av Stockholm Media Factory presenterar nya möjligheter att konkurrera om synlighet på Google, hur det påverkar din potential för tillväxt samt en trendspaning kring Google-nytt inför 2023. Stockholm... read more →