Internet i fokus Internet i fokus Internet i fokus Internet i fokus
  • TALARE
  • PROGRAM
  • BILJETTER
  • WORKSHOPS
  • SENASTE NYTT
  • BLI PARTNER
Internet i fokus Internet i fokus
  • TALARE
  • PROGRAM
  • BILJETTER
  • WORKSHOPS
  • SENASTE NYTT
  • BLI PARTNER
natalia brynte

Hemligheten bakom en framgångsrik marknadsföringsstrategi på TikTok

Natalia är VD och senior strateg på reklambyrån Futency och kan allt om fenomenet TikTok, som ritat om kartan totalt för marknadsföring på sociala medier. Föreläsningen börjar på ett litet... read more →
  • 29 May, 2022
  • Sociala medier

Google Ads med AI – så ökar du konverteringar

Oskar Alm som är Sales Executive på BrightBid, guidade oss i denna föreläsning, igenom avancerad teknik som AI (artificiell intelligens) och maskininlärningsmodeller. Det kan var svårt att släppa kontrollen; vi... read more →
  • 26 May, 2022
  • AI
kristoffer fredriksson 24hr

Skapa dynamiska insikter med en kombination av GA4 och Google Data Studio

Kristoffer från digitalbyrån 24hr påbörjar sin föreläsning med att på ett roande sätt, förklara hans egen frustration bakom de uppdateringar som gjorts i Google’s senaste version av Google Analytics 4... read more →
  • 24 May, 2022
  • SEO
ulrika viberg seo

Hur man använder sökintentioner för att förstå användarens behov

Ulrika Viberg är en guru inom SEO och har arbetat mycket inom detta område utomlands. Hon har varit på några av de största företagen i världen, som eBay, Rocket Internet... read more →
  • 20 May, 2022
  • SEO
jenny hultman hkr

Hide and Seek Challenge

Efter en god och välbehövlig lunch äntrade Jenny Hultman från Högskolan Kristianstad scenen. Jenny har arbetat med marknadsföring inom både privat och offentlig sektor i snart 20 år. Högskolan i... read more →
  • 16 May, 2022
  • Sociala medier

SoMe trender som tar fart under 2022

Charlotte da Silva är grundare och VD på marknadsföringsbyrån Salgado Kommunikation, en digital kommunikationsbyrå med rötterna i sociala medier. Och Charlottes föreläsning handlade just om sociala medier, och vilka trender som tar... read more →
  • 11 May, 2022
  • Sociala medier
izabella bielecka

Cirkeln sluts – nu skapar vi Influencer Marketing 2.0

Efter en trevlig fikapaus tar Izabella Bielecka plats på scen. Hon är chefredaktör för sajten influens.se som är Sveriges första branschtidning för influencers och startade 2021. Syftet med tidningen är... read more →
  • 7 May, 2022
  • Influencer Marketing
Magnus Äng topvisible

Topic Clusters: en evolution inom SEO & Content Marketing

Med kort varsel kunde Magnus Äng från TopVisible hoppa in och föreläsa. Och vilken föreläsning! Välplanerad, strukturerad och fullspäckad med fakta. Han pratade om Topic Clusters som är en evolution... read more →
  • 7 May, 2022
  • SEO
liselott lading internet i fokus

Digital teknik som förändrar våra liv

Årets Internet i fokus 2022 inleds med en väldigt intressant och föreläsning av Liselott Lading från Stratiteq, som pratar om Digital teknik som förändrar våra liv. Hon belyser de stora penseldragen... read more →
  • 3 May, 2022
  • Framtiden
anna-haziraj

Moderatorn har ordet

I år välkomnar vi Anna Haziraj som Internet i fokus nya Moderator Vi passade på att fråga henna några snabba... Vem är då Anna?  Jag är grundare och VD på... read more →
  • 4 April, 2022
  • moderator
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 24

« Previous Page — Next Page »

Recent Posts

  • Sammanfattning av IIF2022 – 21 november i Malmö
  • Why Always-on Should Be a Part of Every Influencer Marketing Strategy
  • Influencers Marketing som omformar framtidens handel

Archives

Categories

All rights reserved © IIF2022 - en del av Grafiska Akademin i Malmö