Följ med när vi fördjupar oss i Google Ads (tidigare AdWords) och den fantastiska sökdjungeln som ibland kan vara svår att navigera igenom. Det blir enklare att skapa kampanjer och köpa sökord för varje år som går men ibland kan det dock kosta mer än det smakar. Här erbjuds inspiration och kreativitet för den som vill uppnå ännu bättre resultat genom sökordsannonsering.
Vi riktar blickarna mot Sök, hur vi kan utmana konkurrenter och bli en vinnare på Google Ads. Dessutom går vi igenom några av Googles Ads största nyheter under 2018!
Dino Kestić – erfaren digital marknadsförare med spetskompetens inom SEM. Han arbetar dagligen med några av Sveriges största företag, operativt som strategiskt med fokus på Google Ads. Han är ansvarig för SEM & betalda kanaler på Web Guide Partners kontor i Malmö.
För dig som jobbar med Google Ads, är egenföretagare eller är beställare av tjänsten och vill fördjupa dig och utveckla din kompetens på området. Vare sig du är senior eller junior, tex Digital marknadsförare, Online marketing manager, E-Commerce manager, Campaign manager junior/senior, konsult.
Observera att din anmälan är bindande. Vid förhinder kan du kostnadsfritt överlåta din plats till en kollega. Priserna gäller per deltagare och inkluderar eftermiddagsfika. Moms tillkommer.