Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer.
Fler och fler branscher upplever detta, från tidningshusen till detaljhandeln, banker och konsulter. Digitaliseringen kommer att påverka allt vi vet, men frågan är hur man förhåller sig till det. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva. Arash kommer dela med sig konkreta insikter och case för att hjälpa dig och ditt företag genom den digitala transformationen.
I Get digital or die trying får du konkreta verktyg för att kunna ta dig och ditt företag genom den digitala transformationen. Det är en bok som fokuserar på HUR du genomför både en yttre och en inre digitalisering. Den utbildar dig även i digitalt ledarskap och visar på hur du optimerar din digitala marknadsföring för att möta nya kundbehov. Det är en digital handbok som varje företagsledare behöver för att ta sig an och fullfölja sin digital resa. Är du redo för utmaningen?
Arash Gilan är en flitigt anlitad föreläsare, både nationellt och internationellt inom digitala medier, trender och marknadsföring. Arash är även utsedd till en av Sveriges främsta unga VD:ar, medgrundare och vice VD för en av nordens största digitala byråer, Viva Media Group. Arash är också en av Googles sex Google Agency Coaches i Europa och har utbildat byråer i 12 länder i hur man bygger ett framgångsrikt bolag.
Boka biljetter till Internet i fokus här!
Om boken Get Digital of Die Trying!
Comments are closed.