Internet i fokus Internet i fokus Internet i fokus Internet i fokus
  • TALARE
  • PROGRAM
  • BILJETTER
  • SENASTE NYTT
  • BLI PARTNER
Internet i fokus Internet i fokus
  • TALARE
  • PROGRAM
  • BILJETTER
  • SENASTE NYTT
  • BLI PARTNER
Oct 01

Internet i fokus kickstartar dagen med frukostseminarier!

  • 1 October, 2017
  • seminarier

Den 25 oktober går IIF2017 av stapeln i Malmö och inleder dagen med fyra spännande frukostseminarier som har plats till hela 300 personer! 

Innan huvudkonferensen börjar, så bjuder våra partners på fyra olika föreläsningar och en riktig god frukost! Seminarierna är öppna och går inte att boka i förväg, så det gäller att vara på plats i god tid och välja vilken man vill gå på.

07:30-09:00
– Registrering och frukostbuffé
08:00-08:30 – Frukostseminarier

 

FRUKOSTSEMINARIER

Anonyma Marknadsförare

Talare: Ehsan Noroozi, King of Content – Resultify
08:00-08:30, Rum 1 – 160 platser!

Det går fort nu. Jag harknappt hunnit landa i allt jag fick lära mig förra året, än mindre implementera det i mitt arbetsflöde. Jag gillade den kreativa aspekten av mitt jobb, men för varje år känns det som att alltmer tid går åt till att strukturera, mäta och testa. Och sen ska allt rapporteras också. Det finns mindre och mindre tid för att spåna idéer, smaka på olika formuleringar och komma med något nyskapande. Alla dessa begrepp och specialiteter. Ibland känns det som jag drunknar i kommunikationsträsket. En känsla jag tror många delar. Men vad gör vi åt det då? Ja, låt oss snacka om det över en kopp frukostkaffe.

 

SEO då och nu – Maximera din synlighet online!

Talare: John Flygare, produktionschef – Convertor
08:00-08:30, Rum 2- 70 platser!

Idag är SEO knappast något modeord längre, däremot en naturligt integrerad del av digital marknadsföring i alla dess former. Utan att utelämna några detaljer går Convertor igenom SEO:ns historia. Från dess fula baksida till hur företag genom strategiskt arbete kunnat maximera såväl synlighet som avkastning online.

 

Där kunder och verksamhet möts och magi uppstår

Talare: Stefan Strömquist, Chief Strategy Officer – NetRelations
08:00-08:30, Rum 3- 35 platser!

Värdet av ditt varumärke sitter mycket i den upplevelse som du ger dina kunder. En upplevelse som är summan av hur du möter kunden och vilken service du ger kunden, oavsett kanal eller tillfälle. För att dina medarbetare ska ha rätt förutsättningar att skapa fantastiska kundupplevelser behöver dom själva en bra upplevelse av tjänsterna i den digitala arbetsplatsen. Att kunna samarbeta, kunskapsdela och fostra idéer utan begränsningar är lika viktigt som tillgång till rätt information vid rätt tidpunkt för att ge kunderna bättre service och support.

Förståelsen av hur dessa interna och externa flöden och beteenden samverkar, samt hur, var och när dom skapar värde för verksamheten ger oss möjlighet till att göra rätt prioriteringar och skapa värde om håller över tid. Den sammanlagda upplevelsen avgör kvaliteten på helheten och värdet för både slutkund, medarbetare och verksamhet.

Under morgonen får du alltså inte bara en god frukost. Du får även matnyttiga tankar och good practice för ett strategiskt arbetssätt som har både slutkund, medarbetare och verksamheten i fokus serverade av NetRelations Chief Strategy Officer Stefan Strömquist.

 

Så startar du ett digitalt transformationsprojekt

Talare: Kristoffer Fredriksson, konceptutvecklare – 24HR
08:00-08:30, Rum 4- 35 platser!

Det pågår en gigantisk upprustning av företags digitala system. Ibland kan uppgiften kännas övermäktig men det går att få till en bra start med ganska liten insats. Det viktiga är att inte ge sig på att förändra för förändrandets skull.

 

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • E-Mail

About The Author

Comments are closed.

Recent Posts

  • Kundresa 2022 – Att ställa om från säljprocess till köpprocess med fokus på kundens upplevelse
  • Hemligheten bakom en framgångsrik marknadsföringsstrategi på TikTok
  • Google Ads med AI – så ökar du konverteringar

Archives

Categories

All rights reserved © IIF2021