Internet i fokus Internet i fokus Internet i fokus Internet i fokus
  • TALARE
  • PROGRAM
  • BILJETTER
  • BLI PARTNER
  • SENASTE NYTT
Internet i fokus Internet i fokus
  • TALARE
  • PROGRAM
  • BILJETTER
  • BLI PARTNER
  • SENASTE NYTT
Jan 19

Kundupplevelsen i den digitala världen

  • 19 January, 2015
  • Social Marketing, Sociala medier, Varumärken, Web Design

Strategi – Användarupplevelse
Digitala tjänster och produkter måste alltid utgå från användarens upplevelse. Med hjälp av tjänstedesignmetoder formulerar man tillsammans med uppdragsgivaren strategier för kundupplevelser i den digitala världen. Pernilla kommer att prata om hur man kan utforska kundvärde och skapa användarupplevelser med kunddrivna innovationsmetoder. Med Service Design kan du samskapa tjänster med kunder, bygga och testa för att snabbt hitta de lösningar som skapar verkligt kundvärde. Resultatet är att rätt tjänster utvecklas, tjänsteutvecklingen går snabbare, kundnöjdheten går upp och lönsamheten ökar när kunderna väljer dina tjänster och rekommenderar dem vidare.

pernilla1-f9665500653c3df868d462e9855790a5

Pernilla Dahlman är VD på Screen Interaction, design- och innovationsbyrån som bor bland molnen på 29:e våningen i Kistas landmärke Victoria Tower. Hon drivs av övertygelsen att digitala tjänster och upplevelser måste utvecklas med slutkundens behov och beteenden som utgångspunkt. Tillsammans med sitt växande team med drygt 40 briljanta user experience designers, mobila utvecklare och affärsutvecklare bygger hon framtidens digitala tjänster med målet att förbättra livet för slutkunderna.

@graspery

www.screeninteraction.com

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • E-Mail

About The Author

Comments are closed.

Recent Posts

  • Marknadsplatser kan lyfta din e-handel
  • Maximera effekten av e-postmarknadsföring genom best practice, tydlig strategi och analys
  • Tess Waltenburg blir Internet i fokus nya moderator

Archives

Categories

All rights reserved © IIF2025 - en del av Grafiska Akademin i Malmö
BESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswy