Det undgår ingen att marknadsavdelningen jobbar på ett annat sätt idag jämfört med tidigare. Men varför lyckas några bättre än andra?
Hur bör man organisera sig och vad måste man tänka på? Vilka är de vanligaste fällorna och vilka är de lägst hängande frukterna? På Internet i fokus kommer Magnus och Mattias ge en mycket underhållande föreläsning kring framtidens marknadsavdelnings 7 framgångsfaktorer. Luta dig tillbaka och ta emot tipsen som hjälper dig att tänka och arbeta annorlunda redan samma dag!
Magnus Widgren är koncernchef på House of Friends, författare till ett flertal böcker inom retorik och marknadsföring samt en flitig föreläsare inom samma ämnen. Magnus bakgrund är inom CRM och riktad automatiserad kommunikation. Här ger han sina senaste testresultat kring vad som fungerar (och inte) i nutidens kommunikationslandskap.
Mattias Andersson har ett gediget cv som analytiker. Han kommer närmast från rollen som Head of CRM Analytics på SAS, men har även haft andra ledande befattningar på stora bolag som Twilfit, Telia och 3. Idag är Mattias Partner och Senior Analyst på House of Friends, och jobbar med frågor som CRM och Marketing Automation. Mattias medverkar i boken ”30 Advices from 30 Greatest Professionals in CRM and Customer Service in the World”. I en tid där flera företag ser en stor utmaning att kapitalisera på data, försöker Mattias förklara hur man kan tänka annorlunda och skapa ett nytt arbetssätt i ett förändrat marknadslandskap.
Missa inte föreläsningen den 2 april på Scandic Triangeln i Malmö!
Boka dina biljetter redan nu!
Comments are closed.