Internet i fokus Internet i fokus Internet i fokus Internet i fokus
  • TALARE
  • PROGRAM
  • BILJETTER
  • BLI PARTNER
  • SENASTE NYTT
Internet i fokus Internet i fokus
  • TALARE
  • PROGRAM
  • BILJETTER
  • BLI PARTNER
  • SENASTE NYTT
Jan 25
Jonna Ekman - KIT

Hemligheterna avslöjade – så skapar du en lyckad videokampanj!

  • 25 January, 2018
  • Marknadsföring, Storytelling, Video

Videomarknadsföring växer hela tiden, men de flesta kampanjer når aldrig viral status. Vi investerar en stor del av budgeten i en vacker videoproduktion som inte genererar de resultat vi hoppats på.

Men nyckeln till framgång i ett algoritm-styrt flöde kommer aldrig att vara smart distribution eller enorma budgetar – det som avgör om du lyckas på sociala medier är nämligen ditt innehåll. Så frågan vi alla borde ställa oss är: hur gör man rätt innehåll? Här avslöjar Jonna Ekman, Marketing Manager på KIT, hemligheterna bakom KITs framgångar med video på sociala medier.

Föreläsare: Jonna Ekman

Jonna är djupt rotad i berättandet och journalistiken och skrev sina första rader i åländska nöjestidningen XIT. Via reporter-, redaktörs- och projektledarroller på bl a Ålandstidningen, Expressen, TV3 och Aftonbladet har hon fått bekräftat att bra innehåll är bra innehåll, oavsett avsändare. I dag är hon marknadschef hos digitala publicisten KIT.

Missa inte föreläsningen den 10 april.

BOKA DINA BILJETTER NU!

 

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • E-Mail

About The Author

Comments are closed.

Recent Posts

  • Marknadsplatser kan lyfta din e-handel
  • Maximera effekten av e-postmarknadsföring genom best practice, tydlig strategi och analys
  • Tess Waltenburg blir Internet i fokus nya moderator

Archives

Categories

All rights reserved © IIF2025 - en del av Grafiska Akademin i Malmö
BESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswyBESbswy