Användningen av artificiell intelligens har varit ett hett ämne de senaste åren eftersom företag fokuserar på att förbättra kundupplevelsen och kundsupport, samtidigt för att minska driftskostnaderna. Nu är vi inne på nästa fas… Vad kommer detta att innebära för marknadsförare?
“Genom att använda AI-teknik kommer marknadsförare att kunna skapa mer personliga och relevanta kampanjer, vilket i sin tur leder till högre engagemang och konverteringar”. Men, är det verkligen så? Samtidigt som allt detta händer, så ligger även SoMe & Sök-plattformarna i krig. TikTok fortsätter att utmana, LinkedIn “levlar upp” med nya användbara funktioner, Instagram ändrar om sina prioriteringar och algoritmer, FB planerar en betaltjänst för att vi ska kunna verifiera oss och få mer spridning OCH Google & Bing stångas om framtidens sök.
Sociala medier och SEO utvecklas ständigt. Speciellt när nya appar, verktyg och trender dyker upp som väcker användarnas intresse. I den här paneldiskussionen kommer vi att titta på de absolut senaste digitala trenderna och dela framtidsutsikter om hur marknadsförare kan få en fördel genom att hoppa på dem tidigt.
Maria Olsson – Showroom, Natalie Eriksson – Crunchtime, Michael Wahlgren – Pineberry och Sibbe Silvén – Bright Mind Agency kommer bl a belysa nyheter inom SoMe, The Rise Of AI (ChatGPT), vad som händer inom sök samt hur allt detta kommer till att påverka våran marknadsföringsstrategier under 2023.
Biljetter finns ute nu
Comments are closed.