Det finns en hel del debatt kring den traditionella marknadsföringstratten – om den fortfarande är relevant för dagens konsumentköpprocess eller inte. Det kan se lite annorlunda ut beroende på bransch, målgrupp samt pga förändringar i det digitala landskapet.
Under paneldiskussionen kommer vi dyka in i de senaste förändringarna och växande utmaningarna för marknadsförare. Vi kommer prata om de olika stadier i tratten, hur man smartast arbetar med dessa utifrån dagens digitala möjligheter, när man bäst lyckas med video, Influencer Marketing, digitala kampanjer samt hur man kan personalisera och automatisera kundresan utifrån tekniskt perspektiv och såklart värdet kopplat till det.
Obs! Det är viktigt att notera att det inte finns en enda överenskommen version av tratten – vissa har många “stadier” medan andra har få, med olika namn och åtgärder som företagen och konsumenten vidtar.
För att guida oss genom träsket och dela med heta tips, har vi på scen;
- Frida Bogren, Customer Experience Coordinator på Efficy
- Ajdin Crnovic, Grundare och Content Creator på Simple Group
- Sanna Ödmark, Head of Marketing på Cure Media
- Agnes Jarfjord, Creative Director på Engage
Comments are closed.