Föreläsning, den 21 november i Malmö
Vi vet att vi måste anamma ett datadrivet arbetssätt för att ta vara på den fulla potentialen i digital marknadsföring. Men hur gör man? Datan finns, men att använda den är en annan sak. Kanske känner du igen dig. Tillsammans tar vi oss igenom stegen till att bli datadriven och överkomma vanliga hinder – från ord till handling.
Kim Westervind är senior konsult på tillväxtbyrån Maia. Hon beskriver sig själv som “krealytisk” och är en kreativ growth marketing specialist med fokus på digital analys. Spetsen inom just analys innebär också att hon fått förtroendet att utbilda på skolor som Berghs, Medieinstitutet, IHM, Nackademin och även föreläst på Google Digitalakademin. Hon vill inspirera befintliga och blivande digitala marknadsförare till personlig utveckling inom mer teknisk datadriven marknadsföring och minska tröskeln till att komma igång.
Maia är ett digitalt kunskapshus som driver digital tillväxt för några av Sveriges största och minsta bolag via datadriven digital marknadsföring. De arbetar i hela growth-funneln och hjälper sina kunder hela vägen från awareness ner till retention. Att sprida kunskap ligger varmt om hjärtat för både Kim och sina kollegor på Maia. De är övertygade om att ett tätt samarbete med skolor, samarbetspartners och kunder har en positiv inverkan i branschen med höjd kompetens och vassare beställare.
Biljetter finns ute nu
Comments are closed.