För att synas och sticka ut behöver du göra en enda sak. Ge mig en vrålstark anledning att älska dig – inte hundra anledningar till varför du är en ganska okej person på ett halvdant företag med ett genomsnittligt erbjudande.
Föreläsning:
I korthet handlar storytelling om att skapa berättelser som berör. Att ta fram innehåll och budskap där du väver in känslor och mänsklighet. Anledningen är att ingen vill höra dig skryta, men alla gillar en bra historia. Den här föreläsningen visar dig hur du använder storytelling för att levandegöra varumärket och bygga historier utifrån värderingarna.
Joakim Hedström är strategen som av sina kunder beskrivs som en schweizisk armékniv av idéer, en ögonöppnare och berg-och-dal-bana. Han har skrivit tio böcker om allt från att skriva så någon bryr sig, till försäljning och varumärkesbyggande.
Missa inte föreläsningarna den 2 april på Scandic Triangeln i Malmö!
Boka dina biljetter redan nu!
Comments are closed.