Den digitala landskapet är i ständigt utveckling, nu mer än någonsin. För att kunna hänga med trenderna handlar det om kontinuerlig inlärning, utforskning och flexibilitet.
Användningen av interaktion med kunder har blivit avgörande och är en central del för företag och varumärken. Men, det som är ”coolt” idag, är föråldrad i morgon.
På IIF2018 – den 10 april i Malmö, kommer digitalstrategen Jerry Silfwer presentera elva viktiga trender inom digital varumärkeskommunikation. Det kommer bland annat att handla om digitala ekosystem, content-strömmar, djupt innehåll, preferensannonsering och skeppsbrutna varumärken.
Jerry är delägare och digitalstrateg på sociala mediebyrån Kaufmann Han driver även bloggen Doctor Spin med en av Sveriges största nyhetsbrev om praktisk påverkan. Jerry har varit rådgivare åt några av världens största varumärken och drivit byrå i både New York och Stockholm. 2016 utsågs Jerry till Sveriges mest inflytelserike PR-expert av Cision.
Kaufmann är en sociala medierbyrå specialiserad på digital strategi, videoproduktion, social annonsering och drift av sociala kanaler. Vi hjälper varumärken att uppnå sina affärsmål med engagerande innehåll och smart distribution. Vår mission är att göra företag och organisationer intressanta att följa i sociala medier.
I år går MiM (Marknadsföreningen i Malmö) in som event-partner och med gemensamma krafter siktar vi på att få både Internet i fokus och MiM att växa i regionen. Jerrys deltagande är MiMs bidrag till konferensen, den 10 april på Quality Hotel View i Malmö!
Comments are closed.