Vem kommer först till framtiden? Kan AI turboladda den moderna marknadsföringen och hur ska organisationen bakom ta hand om de digitala möjligheterna?
Känner du igen dig i att referera till tio år gamla sanningar som branschen hela tiden tagit för givet? Sanningar som numera ligger djupt begravda i en rörig hög av data. I en lättsam ton lyfter Sören Meelby från Apptus fram en rad exempel på hur AI kan hjälpa att vända gigabyte av ohanterlig data till värdefull insikt
Sören har arbetat med att utveckla och effektivisera digitala produkter och tjänster inom både B2C och B2C i olika roller sedan 1998. Under de senaste tio åren har Sören haft ledande befattningar inom mjukvarubranschen med erfarenhet från bland annat Qliktech och Vergic.. I sin nuvarande position som Vice President of Marketing på Apptus i Lund sätter han alltid affären i centrum och tänjer hela tiden på gränserna om vad som är möjligt att uppnå genom förståelse av kundernas digitala beteende. Med grunden i Albert Einsteins citat ”The world we have created is a product of our thinking – it cannot be changed without changing our thinking.” förespråkar han en radikal förändring kring hur e-handelsbolag tänker och agerar kring sina nuvarande e-handelslösningar.
Du når Sören på
https://www.linkedin.com/in/meelby
twitter: meelby_s
Comments are closed.