Våren 2015 gjorde Liselott stor succé med sin föreläsning “Mätbara mål och resultat”. Nu är hon tillbaka igen med en fördjupning på ämnet!
Smarta verktyg för effektiv marknadsföring
Vad får du för mätbart resultat av din marknadsföring? Att mäta sina resultat är en av de viktigaste delarna för framgångsrik marknadsföring. Egentligen är det ju enkelt: mät, optimera, skapa resultat – klart! Men hur gör man i praktiken? Vilka verktyg använder man? Och hur vet man VAD det är man skall mäta och vad respektive mål ska ha för värde? Det är inte lika enkelt men ta det lugnt, här är Resultify experter!
Liselott Lading är VD på Resultify och brinner för att hjälpa företag att skapa resultat på webben. Hennes drivkraft är digital lönsamhet och digital marknadsföring. Hon är målinriktad och gillar att var nära affären, för där är allt mätbart. Fokus är på att skapa resultat i de digitala medierna för Resultifys kunder.
Liselott kommer att gå igenom vilka verktyg du kan använda för att mäta din marknadsföring. Hur gör man i praktiken? Vilka verktyg finns det där ute och hur drar man insikter om vad man skall göra annorlunda, från all data man samlar? Liselott reder ut frågetecken och ger dig praktiska tips du kan använda i din vardag.
Resultify grundades i Malmö 2012 för att det var en ”sjukt bra idé”. Sedan dess har bolaget vunnit Google AllStars Award (2015), Svenska Designpriset (2014) och startat ett kontor i Stockholm (2016). Siktet är inställt på världsdominans vilket skall uppnås med mätbart bättre resultat av kundernas marknadsföring.
Vi ser fram emot den 20 oktober, då vi kör vår 11:e upplaga av Internet i fokus och siktar mot nya höjder!
Early Bird-biljetter finns ute nu!
Comments are closed.