The past, present and the future.
Vår digitala värld är i ständig förändring, och med det ökande uppsamling av vår data och uppkopplade saker i våra liv, börjar vi allt mer förvänta oss personligare interaktion med varumärken och återförsäljare. Med detta ökar även behovet av en säker online-närvaro.
.Marknadsförare kommer nu behöva skapa ännu mer förtroende bland konsumenter och bevisa att om de ger mer tillgång till deras personuppgifter, i gengäld kommer de att få mer skräddarsydda erbjudanden och interaktion.
Under denna föreläsning kommer vi följa med Fredrik FM Markus på en spännande resa i tiden, nuvarande utmaningar på webben samt en framtidsspaning.
Fredrik är CD/AD/2D/3D inte VD på Creuna. Han är en internationellt efterfrågad föredragshållare med mer än tjugo års erfarenhet av webb och mobil design. Han betecknar sig själv som världens äldsta nu levande internet-AD.
Fredrik är flerfaldigt prisbelönad och har jobbat med de flesta större svenska företagen samt många StartUps. Han har fortfarande pixlar under naglarna och är alltså noga med att inte tappa kontakten med den så kallade verkligheten.
Comments are closed.