E-handelns Black Friday är ett klockrent exempel på belastning som får systemen att vackla. Men även banker, elbolag, kollektivtrafik och kommuner har webbsidor med allt tyngre komplexitet. Användarna förväntar sig smidiga köpprocesser, hög säkerhet, korrekt information och enkel gör-det-själv-interaktivitet. Är det möjligt att bygga en webbsida som klarar ökad belastning, ständig implementering av ny funktionalitet, och hur bör webbsidan underhållas på bästa sätt? Frågorna är affärskritiska. Missnöjda kunder kostar stora pengar, vilket alltför många aktörer har fått erfara.
I det här föredraget kommer Henrik Sällman – Division Manager Managed Services och Managing Director Sarajevo på System Verification, att berätta hur du kan optimera en webbplats, intranät eller mobilapplikation utifrån era krav och därmed ligga steget före era konkurrenter. Du får lyssna till konkreta case om hur System Verification hjälpt kunder inom såväl detaljhandeln som industrin att framtidssäkra sina webbplatser.
Comments are closed.