2014 var året då trafiken från mobila enheter passerade desktop. Det var också året då den digitala annonseringen passerade den traditionella. E-handeln blev en naturlig del i mångas köpmönster och det nya modeordet inom marknadsföring var content marketing. Vad kommer att bli det nya och trendiga under 2015 och hur påverkar det vårt sätt att kommunicera? Hanna och Kristoffer från KAN ger er en inblick i de trender och utvecklingar som är heta just nu. Och försöker visa hur dessa kan påverka kanske inte bara dig som marknadsförare utan även företag och organisationer på ett mer övergripande plan.
Hanna Elfvin är strateg på KAN och arbetar med att omvandla kundernas affärsmässiga behov till kommunikativa strategier och koncept med påtagliga resultat. Hanna ser den digitala utvecklingen som en drivkraft i allt företagen gör, inte bara för kommunikation och marknadsföring utan som en motor för nya affärsmodeller och innovativt tänkande. Tillsammans med kollegorna på KAN arbetar Hanna med att utveckla synen på vad det digitala kan åstadkomma tillsammans med kunderna. KAN är idag Malmös ledande digitala kommunikationsbyrå och har ett brett spektrum av erbjudanden: strategiutveckling, design, webbutveckling, content management, mediaplanering, events och mycket mera. Byrån sysselsätter drygt 50 personer och har kunder som Sony Mobile, E.ON, Tetra Pak, Findus, Brio och Ikea.
Kristoffer Åkesson är strateg på KAN och hjälper uppdragsgivare med att skapa koncept som ofta går ut på att positionera, kommunicera, konvertera eller lojalisera. Intresset för innovation, trender och digital utveckling är stort och Kristoffer försöker hela tiden ha bra koll på omvärlden för att tidigt kunna snappa upp nya möjligheter som kan appliceras i de uppdrag byrån arbetar med. KAN är idag Malmös ledande digitala kommunikationsbyrå och har ett brett spektrum av erbjudanden: strategiutveckling, design, webbutveckling, content management, mediaplanering, events och mycket mera. Byrån sysselsätter drygt 50 personer och har kunder som Sony Mobile, E.ON, Tetra Pak, Findus, Brio och Ikea.
Comments are closed.