Workshop hos Ingager

Hur skapar man genomtänkta strategier för Facebook och Instagram?

WORKSHOP

Facebook och Instagram har under de senaste åren transformerats från social medie-kanaler till att idag mer ha antagit formerna av en egna digital infrastruktur som användaren inte behöver lämna.

För att skapa en framgångsrik närvaro på Facebook och Instagram är det av största vikt att utgå från en genomtänkt strategi och utforma innehåll som målgruppen upplever som relevant och tilltalande.

Vilka steg tar man för att skapa en strategi och vad kan anses vara relevant innehåll? Ni är välkomna till på Workshop för att få insikter och handfasta tips gällande Facebook och Instagrams roll i det digitala ekosystemet och framtagande av innehåll.

Workshopen är en fördjupning, steg för steg vad man ska tänka på och resultatfokuserade metoder för att nå sina mål. Efter workshopen kommer ni ha en god översikt av de steg som krävs från er verksamhet för att framgångsrikt kommunicera och engagera er målgrupp på Facebook och Instagram.

Workshopen kommer hållas av Lina Femtvik, Affärsutvecklare på Ingager och Simon Beyer, Ansvarig Digitala Strategier på Ingager och kursledare på Berghs.

För att göra workshopen relevant och möjliggöra pragmatiska diskussioner uppmanar vi samtliga deltagare att på förhand skicka in konkreta frågeställningar till simon.beyer@ingager.com innan workshopen skall genomföras.

ingager

http://www.ingager.com

ALLMÄN INFO

Max antal personer: 12
Datum: 13 april
Tid: 09:00-11:00 (vi  bjuder på kaffe och tilltugg)
Plats: Ingager hos Kullander AB, Fridhemstorget 1 i Malmö
Pris: GRATIS
BOKA NU