Ruby Jankkila är en 24-årig millennial som började arbeta med influencer marknadsföring redan som 20 åring. Hon såg en lucka i marknaden och började undervisa byråer runt om i landet, om marknadsföringspotentialen med att jobba med influencers. Hon har tidigare jobbat som kundansvarig på United Influenecers. Ruby har idag ett brinnande intresse för Direct to consumer principer och har som millennial inte bara fått se utvecklingen utan har levt i utvecklingen av sociala medier och har på nära håll sett kraften som finns bakom kommunikationen i SoMe. 

Sociala media-trender förblir sällan densamma från år till år. Om du vill vara på topp måste du då och då försöka att implementera nya trender i din strategi. Ju tidigare du kan fånga upp dessa trender, desto bättre kan du rama in din strategi. Trender har en tendens att bli en norm och därför måste du ständigt hålla koll på vad de bästa trenderna i branschen är.

Ruby Jankkila, Marketing mananger på WAO church kommer under denna intensiva föreläsning gå genom de absolut nyaste och viktigaste trenderna inom sociala medier 2020!