Ehsan Noroozi

Ehsan Noroozi – King of Content

“Content” känns så 2014. Alla dessa buzzwords står mig upp i halsen. Kalla det vad du vill – mitt mål är alltid engagerande samtal.

Frukostseminarie 08:00-08:30
Annonyma Marknadsförare

Tillgänglighet, copy & design, UX/UI, mätbara resultat och allt som gör livet surt för oss marknadsförare

Det går fort nu. Jag har knappt hunnit landa i allt jag fick lära mig förra året, än mindre implementera det i mitt arbetsflöde. Jag gillade den kreativa aspekten av mitt jobb, men för varje år känns det som att alltmer tid går åt till att strukturera, mäta och testa. Och sen ska allt rapporteras också. Det finns mindre och mindre tid för att spåna idéer, smaka på olika formuleringar och komma med något nyskapande.

Alla dessa begrepp och specialiteter. Ibland känns det som jag drunknar i kommunikationsträsket. En känsla jag tror många delar. Men vad gör vi åt det då? Ja, låt oss snacka om det över en kopp frukostkaffe.